Rene Geplaatst: 22 oktober 2019 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2019 Goededag , Schokdemper,s wilde ik vervangen op de Bosch -wfx322ynl01 -Nu heb ik de onderste bouten wel los,maar die op de trommel niet Daar zitten geen bouten of iets anders wel twee plastic kopjes ,moeten deze los gezaagd worden?. Hoe krijg ik deze los? Alvast bedankt Rene Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 23 oktober 2019 Delen Geplaatst: 23 oktober 2019 Volgens mij moet je deze uitboren bij dit model. Bij de meeste Bosch wasmachines is dit het geval. Durf dit echter niet met 100% zekerheid te zeggen. Dus wellicht handig om toch even een lokale monteur in te schakelen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rene Geplaatst: 23 oktober 2019 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2019 Gelukt het uitboren .Krijg je demper er bij met bussen kunnen ze3 er niet tussen want te wenig ruimte .Maar al met al opgelost bedankt8 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.