Brouwers chris Geplaatst: 5 augustus 2018 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2018 Beste Heb een probleem met mijn vaatwasser, hij springt steeds op ook al staat hij niet op start en als ik het dan laat op staan dan flipt de display na een tijdje, heb hem al eens gereset maar dat werkt niet en ook al de stekker uitgetrokken maar ook niet opgelost. Hebben jullie mss een oplossing voor dit probleem Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 6 augustus 2018 Delen Geplaatst: 6 augustus 2018 Hmm dit probleem heb ik niet eerder meegemaakt. Kan je dus niet een eenduidige oplossing geven. Het lijkt er wel op dat dit wordt veroorzaakt door een defecte printplaat. Je zou de vaatwasser even kunnen demonteren (zijkanten en frontpaneel eraf). Dan kun je kijken of de elektronische printplaat er nog goed uit ziet, of dat er misschien doorgebrande / losse condensatoren op zitten. Als dit het geval is, zou de printplaat vervangen moeten worden of de losse condensatoren zouden even gesoldeerd kunnen worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.