Theo van Wifferen Geplaatst: 16 augustus 2018 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2018 Ik heb de afvoerpomp vervangen van mijn vaatwasser. Nu doet zich het vreemde feit voor dat de vaatwasser bij een intensief programma (70 graden) lekt en vervolgens een foutmelding geeft en bij de andere programma?s, variabel (45-65 graden) en eco (50 graden) niet. Weet iemand waar dit mogelijk aan zou kunnen liggen ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 17 augustus 2018 Delen Geplaatst: 17 augustus 2018 Waarschijnlijk verbruikt het intensief programma meer water dan de andere programma's. De vaatwasser kan dit niet helemaal afpompen, wellicht door een verstopping in het afvoersysteem. Dan kan de nieuwe pomp goed werken, maar door een verstopping / vuilophoping als nog niet helemaal goed weggepompt worden. Je kunt eens proberen de vaatwasser een goede schoonmaakbeurt te geven. Dus de panelen eraf halen en alle leidingen, filters en slangen goed reinigen. Vervolgens een intensief programma proberen te draaien met soda (zonder vaat). Dan wordt alles weggespoeld, en hopelijk dus zonder lekkage / storing. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Theo van Wifferen Geplaatst: 17 augustus 2018 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2018 Bedankt voor de snelle reactie. Klinkt logisch, dus ga ik binnenkort een keer doen. de gewone programma?s werken allemaal zonder problemen, dus we kunnen de vaatwasser gewoon gebruiken. Hebben m in al die jaren nog nooit echt schoongemaakt, dus vuil / gedeeltelijke verstopping is zeer aannemelijk. Nogmaals dank voor je reactie Theo van Wifferen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 17 augustus 2018 Delen Geplaatst: 17 augustus 2018 Het is sowieso verstandig om eens in de zoveel tijd de vaatwasser even helemaal schoon te maken. Er blijft vaak toch meer vuil in de machine zitten dan je zou verwachten. Ben benieuwd of dit jouw probleem oplost. Hoor het graag van je! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.