Ga naar inhoud

Reparatie Samsung side by side RS 23FPSM


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb nu sinds vrijdagnacht probleem met mijn Samsung side by side RS23FPSM.
Het koelde niet meer en als ik de koelkast aan/uit zet dan draait het voor ongeveer een uurtje en houdt het weer op.

Ik heb hele internet afgezocht voor een reparateur. Het is niet te geloven hoe moeilijk dat is.

Er was gisteren een monteur langs geweest en hij kon mij alleen vertellen dat de FAN kapot is. Maar hij kon er niet aan komen enz enz.
Hij adviseerde mij contact met Samsung op te nemen.


Ik had gisteren contact met HAS opgenomen. Ik kreeg te horen dat ze alleen maar opdrachten van Samsung mogen ontvangen.

Met Samsung gebeld en ze gaven aan dat HAS gisteren of vandaag contact met mij zou opnemen.

Vandaag weer met HAS gebeld en er is een storing bij Samsung. De opdracht is nog niet doorgegeven, dus ze kunnen nog geen afspraak maken.

Is er iemand die een bedrijf in Zuid-Holland kent die mijn probleem wel kan oplossen?

Ik gebruik nu een ventilator om de koelkast te koelen en het werkt. Het valt nu niet meer uit.
Er moet alleen een FAN vervangen worden.

Ik hoor het graag van jullie.

Gr.

Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
wij hebben dezelfde koelkast en 3 weken geleden is ze volledig uitgevallen. Wasaangekocht bij Krefel Belgie. Heb naar krefel gebeld en na 10 dagen heeft er een hersteller gebeld. Is langsgekomen en heeft de zekering vervangen. (100 Euro) Enkele uren nadien is ze terug uitgevallen. Terug naar Krefel gebeld Tot op heden niemand gezien.
Naar Samsung gebeld : Tot op heden niemand gezien.
Service naverkoop van zowel Krefel als Samsung is een ramp.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...