M.Koster Geplaatst: 23 augustus 2018 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2018 Vaatwasser timer loopt te snel waardoor hij over een programma van een uur na een half uur stopt en aangeeft dat hij klaar is alleen dit is niet voldoende om alle zeep weg te wassen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 24 augustus 2018 Delen Geplaatst: 24 augustus 2018 Het komt niet vaak voor dat de timer van een vaatwasser kapot is, repareren is daardoor meestal ook niet mogelijk. Dit zal betekenen dat de gehele timer vervangen moet worden... Je kunt dus het best even contact opnemen met de winkel waar je de vaatwasser hebt gekocht, of bij het merk zelf. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan Geplaatst: 24 augustus 2018 Delen Geplaatst: 24 augustus 2018 ik heb een vergelijkbaar probleem met een bosch vaatwasser. als het wasprogramma bijna afgelopen is dan wordt de resterende was tijd weer verhoogt. de wasbeurt komt dus nooit aan het eind. is dit ook een timer probleem? resetten heb ik ook al 2 keer gedaan maar dat lost het probleem niet op. ik ben benieuwt naar de oplossing. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.