Mitchell Geplaatst: 4 maart 2019 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2019 Goedenavond, De impellor van de afvoerpomp van mijn indesit idcl 75 b h was kapot. Ik heb de pomp vervangen en de droger getest. Nu is er een nieuw probleem namelijk: de afvoerpomp draait continu.. de vlotter en microswitch werken prima. De pomp krijgt dus constant 230v, het maakt hierbij niet uit wat de vlotter doet (met hand bediend en maakt ook geen verschil) Wat kan er aan de hand zijn?? Groetjes Mitchell Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evert Geplaatst: 1 april 2020 Delen Geplaatst: 1 april 2020 Beste Mitchell, Heb je de droger inmiddels gerepareerd? Wat was het probleem? Ik heb namelijk exact hetzelfde probleem. Misschien kan jij me helpen. Met vriendelijke groet, Evert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
F.G Geplaatst: 8 juli 2020 Delen Geplaatst: 8 juli 2020 Ik heb ook dit probleem.Vlotter werkt prima, maar pompje blijft continue pompen, waardoor hij warm wordt en afslaat vermoed ik.In begin loopt hij wel een tijdje, maar na steeds weer aanzetten wordt dat steeds korter.Warmte??Weet iemand wat het kan zijn??Pomp zelfs door als het bakje geen water bevat.Ps: Is een condensdroger Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loic kapetijn Geplaatst: 8 april 2021 Delen Geplaatst: 8 april 2021 Is er een oplossing gevonden voor dit probleem? Ik heb namelijk exact hetzelfde probleem pomp vervangen maar hij blijft maar pompen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.