Trea Geplaatst: 22 februari 2020 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2020 Hallo, onze AEG Lavamat, model L60460FZl pompt water in de machine maar daarna gebeurt er niks. De trommel gaat niet draaien. Als ik dan de machine op ?pompen? zet pompt hij het watervervweer uit en dan draait de trommel wel. Hij draait gewoon rond, niet snel zoals bij centrifugeren. Maar hij kan dus wel draaien. Ik heb net het filter schoon gemaakt dus daar is geen probleem. Wat zou het kunnen zijn? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 24 februari 2020 Delen Geplaatst: 24 februari 2020 Je zou de wasmachine uit elkaar kunnen halen en de trommel nog even kunnen controleren op defecte lagers of versleten koolborstels (als dit model koolborstels heeft). Als dit allemaal in orde is raad ik aan om toch even een monteur naar de machine te laten kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Trea Geplaatst: 8 maart 2020 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2020 Het waren indd de koolborstels. Probleem is opgelost ?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 9 maart 2020 Delen Geplaatst: 9 maart 2020 Fijn dat het is opgelost! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.