Ivo Geurts Geplaatst: 3 september 2018 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2018 De aan/uit knop van mijn whirpool vaatvasser blijft in de ingedrukte stand vast zitten. ledlampjes branden niet meer. Wat te doen? Heeft iemand een gouden tip? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 3 september 2018 Delen Geplaatst: 3 september 2018 Heb je misschien het typenummer van de vaatwasser? Dan kan ik hier wat meer info over zoeken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ivo Geurts Geplaatst: 3 september 2018 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2018 het is een ADG 3500 type 12054 h Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 3 september 2018 Delen Geplaatst: 3 september 2018 Kan er helaas geen eenduidige oplossing voor vinden. Lukt het misschien om een harde reset uit te voeren? Dit combinatie voor zo'n reset verschilt per model en staat aangegeven in de gebruikershandleiding. Anders even contact opnemen met de klantenservice van Whirlpool. Succes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ivo Geurts Geplaatst: 3 september 2018 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2018 bedankt. Ik kan in de beknopte handleiding die ik heb geen resetfunctie vinden. Ik zal een monteur benaderen. Bedankt voor de moeite! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wijnand Geplaatst: 6 november 2020 Delen Geplaatst: 6 november 2020 Hoe is dit opgelost? Ook knop bij ADG 3500 type12053H blijft hangen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.