Ga naar inhoud

LG F4J5TN3W misdraagt zich


Maurice

Aanbevolen berichten

Beste lezer, ik heb de LG F4J5TN3W twee jaar en 4 maanden geleden gekocht. Nu kan ik op de machine niet zelf een programma selecteren en kan ik de temperatuur en het toerental niet aanpassen via het display. De diagnostics app geeft op de ene telefoon aan dat de deur niet goed vergrendelt, en op de andere telefoon dat alles naar behoren werkt. De wasmachine selecteert zelf een programma en gaat daarna het programma draaien. Heeft er iemand tips of ideeën wat ik kan doen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel apart. Een niet goed sluitende deur zou er voor zorgen dat er geen programma gestart kan worden. Daarom is het gek dat de wasmachine wel zelf een programma gaat draaien. Lijkt dus dat er flink wat mis is met de software van het apparaat.

Staat er in de handleiding iets over het resetten van de wasmachine? Misschien helpt dit. Anders kun je het best even contact opnemen met LG.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste beheerder,

Dank voor uw reactie.
Inmiddels al contact gehad met LG, de medewerker heeft een nieuw touchscreen plaatje besteld en komt volgende week langs. De wasmachine geeft inmiddels in de app niet meer aan dat de deur niet goed gesloten is, terwijl hij eerst aangaf dat de wasmachine niet kon vergrendelen maar wel dicht was. Ik ben benieuwd of het scherm het probleem is.. De wasmachine hebben wij wel een soort van kunnen resetten door de stekker er een aantal uur uit te hebben gehouden, wat tot niets heeft geleid.

Met vriendelijke groet,
Maurice
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Beste lezer,

Wij hebben de reparateur niet laten komen omdat LG niet zeker wist of het het scherm was en dit nog nooit eerder had meegemaakt. De coulance regeling was dusdanig weinig voor een wasmachine die 4 maanden buiten de garantie is dat wij hebben besloten de was op het enig werkende programma te laten draaien en de was te sorteren/op te sparen. Nooit meer kopen wij LG.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...