Sheela12 Geplaatst: 12 april 2020 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2020 Ik heb een Siemens 12.52 was droog combi. Sinds gisteren stopt de droger ineens na 5 minuten.... ?? Iemand een idee wat het kan wezen, Wassen gaat gewoon goed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 15 april 2020 Delen Geplaatst: 15 april 2020 Ik neig naar een defecte vochtsensor. Als de vochtsensor niet goed werkt, dan denkt de droger dat de was al droog is na 5 minuten en daarom stopt deze. Eerste wat je zelf kunt doen is de trommel even reinigen met azijn op een heet programma. De vochtsensor kan ook bevuild zijn en daardoor geen goed signaal doorgeven. Een goede reinigingsbeurt kan dit verhelpen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sheela12 Geplaatst: 15 april 2020 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2020 Oké zal ik doen, waar vind ik die sensor? Ik had het apparaat gereset maar dan krijg ik code F8 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 15 april 2020 Delen Geplaatst: 15 april 2020 Waar de sensor precies zit verschilt per merk en model. Als het goed is staat dit wel in de handleiding. F8 staat bij Siemens wasmachines voor een probleem met de deurvergrendeling. Wel gek dat die foutcode getoond wordt na een reset. Ik zou zelf als eerst nu een heet programma draaien (alleen wassen) met azijn om de hele machine even goed te reinigen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.