Ricky Geplaatst: 4 december 2020 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2020 Hallo, Ik heb een combimagnetron van Whirlpool (amw 5003 ix ph). Wanneer ik iets wil opwarmen en op de startknop druk, komt het woordje 'deur' in de display te staan. Ik heb al vanalles geprobeerd maar kom er niet uit. Heeft iemand dit probleem al eens meegemaakt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 7 december 2020 Delen Geplaatst: 7 december 2020 Ik denk dat deze melding verschijnt omdat de magnetron het idee heeft dat de deur niet goed sluit. Kun je checken of de deur goed in de sluiting valt? Het kan wellicht ook te maken hebben met de sensor van de deursluiting. Als deze defect is wordt het verkeerde signaal doorgegeven. Dus het apparaat denkt dat de deur nog openstaat, terwijl deze wel goed sluit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cindy Geplaatst: 12 april 2021 Delen Geplaatst: 12 april 2021 Ik heb nu precies hetzelfde probleem, ook een Whirlpool combi magnetron. Hoe heb jij dit toen opgelost? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.