utrechtse Geplaatst: 9 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2015 Onze inbouwoven van Whirlpool (for Ikea) geeft sinds kort kortsluiting als ik de oven wil verwarmen. Hij staat dus wel gewoon aan (tijdklokje en lampje doen het wel gewoon) maar als ik de oven wil verwarmen/aanzetten dan klapt de aardlekschakelaar eruit en valt in het hele huis de stroom uit. Wie kan dit komen verhelpen tegen welke kosten? Ik hoor het graag. Hartelijke groet, Dirk Rood Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 10 april 2015 Delen Geplaatst: 10 april 2015 Goedemorgen Dirk! Heeft u toevallig meer elektrische apparaten aanstaan wanneer u de oven wilt verwarmen? Misschien wordt dit teveel waardoor de aardlekschakelaar eruit klapt. Misschien dat u iets heeft aan onderstaand topic met het soortgelijke probleem: http://www.klusidee.nl/Forum/about27203.html Succes! Marvin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.