Ga naar inhoud

Samsung Eco Bubble


Aanbevolen berichten

Heb mijn wasmachine, een Samsung Eco Bubble al een paar jaar, maar nog niet eens zo heel lang. De laatste tijd komen er met regelmaat rubberen stukjes bij de was mee. Nu de laatste keer was er zelfs een smalle reep rubber bij. De manchet lijkt echter niet gescheurd.Ook zat er een scherp stukje metaal bij, wat erg zwart af gaf.Ben een alleenstaande vrouw en weet niet wat ik hier mee moet...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk toch dat er ergens een scheurtje zit in het rubber van de trommel. Dit zal dan vervangen moeten worden. Je kunt hier het best een witgoed monteur naar laten kijken. Via onderstaande link kun je eenvoudig een lokale vakman inschakelen. Goedkoper dan een monteur via Samsung laten komen.

https://slimster.nl/wasmachine/wasmachine-reparatie/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik een monteur laat komen en online een nieuw manchet koop (het ligt inderdaad aan het rubber) zijn de kosten dan niet zo hoog, dat ik haast beter een nieuwe wasmachine kan kopen? Ik kan niet een specifiek Samsung Eco Bubble manchet vinden online. Wel gewoon een Samsung manchet, of past dat ook?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je wel iets goedkoper uit bent. Uurtarief voor witgoed reparatie ligt rond de 75 euro. En zo'n manchet ligt qua prijs rond de 50 tot 75 euro. Ik schat in dat het een uurtje werk is.

Welk manchet je precies moet hebben durf ik zo niet te zeggen, daar kan de monteur meer over zeggen.

Natuurlijk aan jou om de afweging te maken of je liever een nieuwe wasmachine haalt of voor de reparatie kiest. Als de wasmachine verder gewoon goed wast en het kapotte manchet het enige mankement is, dan zou ik persoonlijk voor reparatie gaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...