AMH Geplaatst: 5 december 2015 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2015 Ik heb een siemens inbouw koelvries combinatie en deze blijft piepen nadat ik em even een uurtje uit heb gehad om schoon te maken. Hij geeft code AL op de display. Voor de schoonmaak was er geen mankement bekent en schoonmaak gedaan met lauwwarm water. Hoe krijg ik het piepalarm uit? Of is dit van tijdelijke aard? De koelkast en vriezer koelen wel, nu de combinatie aan staat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 7 december 2015 Delen Geplaatst: 7 december 2015 Goedemorgen! Piept de koelkast nu nog steeds of is dit inmiddels gestopt? Vaak geeft een pieptoon aan dat de temperatuur te laag is. Aangezien de koelkast uit is geweest om schoon te maken is dit niet zo gek natuurlijk... Voordat de koelkast de juiste temperatuur heeft duurt dit eventjes en als het goed is zou de piep dus vanzelf uit gaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AMH Geplaatst: 7 december 2015 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2015 hallo Marvin, klopt, na bijna 3 uur is de piep uitgegaan. Ik maakte me zorgen maar het is uiteindelijk goed gekomen. Dank voor je reactie! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 7 december 2015 Delen Geplaatst: 7 december 2015 Fijn om te lezen! Dan was het inderdaad de pieptoon die aangeeft dat de temperatuur nog niet juist is. Niks aan de hand dus Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Robyn Geplaatst: 4 september 2018 Delen Geplaatst: 4 september 2018 Ik heb een koel vries combinatie van beko. Op de een op andere dag begon hij te piepen terwijl de deur gewoon dicht zijn. Hij piept nu al 5 dagen non stop. Ik heb alles al geprobeerd maar niets helpt. De keuken is een half jaar geleden opgeknapt door een aannemer. Ik heb het huis van een makelaar gekocht. Ik heb dus geen bon van de koelkast. Ik heb met beko gebeld. Zij willen wel komen kijken maar san moet ik wel 85 euro aan voorrijkosten betalen en ze kunnen niet aangeven of zij er iets aan kunnen doen. Er wordt aangegrven sat zij sit probleem niet eerder gehoord hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 6 september 2018 Delen Geplaatst: 6 september 2018 Het alarm gaat af wanneer het in de vriezer te warm wordt. Dit kan diverse oorzaken hebben, meestal wordt het veroorzaakt door een defecte thermostaat of versleten deurrubbers. Betreft het een nieuwe koelkast? Of was deze al in de keuken geplaatst voordat je het huis kocht? Als het een nieuwe koelvriescombinatie is dan zou je dit voor moeten leggen aan de makelaar en/of aannemer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.