Ga naar inhoud

koelkast geeft foutcode aan


Gast

Aanbevolen berichten

Mijn Pelgrim 420 liter koelvriescombinatie AGK-490 Fuzzy-Logic heeft een zelfdiagnosesysteem en geeft na het uitvallen een foutcode F3 of F5 op de display aan verder is er niets op de display te zien.De verlichting binnen blijft branden.Als ik de spanning eraf haal en hem na een paar uur weer aansluit slaat hij weer normaal aan soms blijft hij 10 tot 12 uur aan maar meestal maar een paar uur. Het enigste wat ik aan de achterkant kan ontdekken is dat de compressor zo warm is dat je de hand er niet op kan houden.Koelkast ziet er van binnen en buiten nog perfect uit maar de vraag is natuurlijk is het nog mogelijk om hem nog te repareren of zijn de kosten zo hoog dat het niet meer loont of is hij om het zo maar te zeggen overleden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
Hallo Mirjam,
Ik weet niet hoe oud die koelvriescombinatie van jou is de mijne was toch al ouder dan 15 jaar.
Heb indertijd kontakt opgenomen met Pelgrim en het enige wat ze konden doen was een afspraak maken om een monteur langs te sturen.
Maar i.v.m. de ouderdom van de combininatie heb ik toen toch maar besloten om een nieuwe te kopen om niet tegen nieuwe mankementen aan te lopen.
Ik zou toch als optie kontakt met Pelgrim opnemen en laat je niet verleiden om een vreemde monteur er naar te laten kijken wat denk ik veel geld gaat kosten.
Succes er mee.
Groetjes Frits
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 jaren later...
Heeft u nog een gebruiksaanwijzing liggen? Hierin staan vaak de oorzaken van bepaalde foutmeldingen beschreven.

Wanneer u deze niet meer heeft kunt u een handleiding downloaden via:
http://www.pelgrimservice.nl/download_een_handleiding.aspx

Hiervoor dient u wel het typenummer van uw koelkast te weten.

Bij Liebherr koelkasten betekent de F3 foutmelding dat er een probleem is met de sensor van het vriesgedeelte. Of dit ook geldt voor Pelgrim modellen durf ik niet te zeggen, hier kon ik niks over vinden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...