Marja Geplaatst: 9 december 2015 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2015 Ik heb een liebherr vriezer type GS2413 index 25/001, die te hard vriest. Nu wil ik de printplaat vervangen, maar ik weet niet op welke plaats in het apparaat deze zit. Kan iemand mij helpen aan een technische tekening of een beschrijving hoe ik de printplaat kan vervangen? Bvd marja Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 11 december 2015 Delen Geplaatst: 11 december 2015 Goedemorgen Marja, Weet je zeker dat het probleem bij de printplaat ligt? Vaak worden problemen met de temperatuur in een vriezer (of koelkast) veroorzaakt door een defecte thermostaat. Die geeft geen goed signaal meer door aan de compressor... Misschien handig om dat eerst nog even te controleren? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.