Dorris Geplaatst: 6 november 2020 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2020 Hoi allemaal! Wij hebben een indesit wasmachine die sinds een paar dagen raar doet. Het programma doet het wel, alleen blijven de kleren zeiknat. De ene keer staat er nog een hele laag water in (lees, het deurtje kan dan niet open want dan stroomt het eruit), de andere keer staat er nog een klein laagje in.. Alle lampjes knipperen aan t eind van het programma... Ik heb hem al gereset maar zonder succes.. Ook heb ik hem al op alleen centrifugeren gezet maar dit werkt ook niet (hierdoor word de wasmachine juist helemaal vol met water gepompt ??) Iemand enig idee wat ik kan doen? Of heeft hij zn beste tijd gehad? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 6 november 2020 Delen Geplaatst: 6 november 2020 De wasmachine pompt het water dus niet goed af. Meestal heeft dit te maken met een defecte afvoerpomp of een verstopt filter. In deze blog hebben we hier meer over geschreven. Hopelijk staat de oplossing voor jou er tussen. https://slimster.nl/wasmachines/advies/wasmachine-pompt-water-niet-af/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.