Hillebrand Geplaatst: 30 december 2015 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2015 Beste lezer, Ik heb een M-system inbouwvriezer. Deze vriezer heeft een externe ventilator die veel lawaai maakt. Het gaat om luchtgeluid door het draaien van de ventilator. Kan ik de ventilator zonder consequenties vastzetten of de bladen er af knippen? B.v.d. voor uw reactie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 30 december 2015 Delen Geplaatst: 30 december 2015 Goedemorgen, Dat lijkt me niet wenselijk, aangezien deze ventilator nodig is om de warmte van de motor / compressor af te voeren. Wanneer je deze vastzet kan de motor oververhit raken. Is de ruimte waarin de vriezer is ingebouwd goed geïsoleerd? Misschien kan het helpen om nog een laag isolatieschuim te plaatsen, zodat het geluid gedempt wordt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.