Wouter Krans Geplaatst: 28 november 2020 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2020 Helaas is mijn Beko wasmachine stuk gegaan. Aangezien ik vrij handig ben en reparatie vaak duurder dan een nieuwe ben ik zwlf aan de slag gegaan. Uiteindelijk het probleem gevonden, een doorgebrande hoofd unit. Ik heb dit laten repareren bij een speciaalzaak en opnieuw aangesloten. Hij gaat weer aan maar de wasmachine staat in een soort veilige modus waar ik hem niet uit krijg. Ik denk dat er een soort knoppen combinatie nodig is maar ik kan helaas nergens vinden wat ik moet doen. Op het display staat: ?ddd? en een aantal lampjes branden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 30 november 2020 Delen Geplaatst: 30 november 2020 Hoi Wouter, Helaas kan ik in de handleiding ook niet vinden hoe je de wasmachine kunt resetten. Bij sommige BEKO wasmachines kun je de machine resetten door 3 - 5 seconden de Start / Pauze / Annuleren knoppen ingedrukt te houden. Dit is normaliter om een programma te annuleren of kleine storing te resetten, of het de wasmachine uit deze veilige modus krijgt weet ik niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.