Julie tremerie Geplaatst: 23 december 2020 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2020 Telkens ik mijn wasmachine aanleg valt de volledige elektriciteit in mijn huis uit, zou er toevallig iemand weten waar dit precies aan zou kunnen liggen aub? Soms start ze wel maar veroorzaakt na korte tijd opnieuw volledige stroompanne ?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 4 januari 2021 Delen Geplaatst: 4 januari 2021 Kortsluiting in de wasmachine kan verschillende oorzaken hebben. Vaak heeft het te maken met een kapotte stekker of stroomkabel. Kun je de kabel eens controleren op draadbreuk? Eventueel een andere kabel / stekker monteren. Andere oorzaken zijn een defect verwarmingselement, versleten koolborstels of een doorgebrand magneetventiel van de watertoevoer naar de wasmachine. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.