warner roozeboom Geplaatst: 17 januari 2016 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2016 Mijn vriezer liebherr maakt een joelend geluid boven in het gedeelte van de Nofrost. Als je de deur opendoet stopt het geluid. Als de temperatuur zakt hoor je de diepvries ook niet. Wie kan mij helpen. vriendelijke groet vlgs mij heb ik vakje email niet aangevinkt is uiteraard welkom. Warner. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 18 januari 2016 Delen Geplaatst: 18 januari 2016 Goedemorgen Warner, Staat de vriezer goed waterpas? En controleer de achterwand van de vriezer om te zien of de compressor of radiator niet meer helemaal goed vasthangen. Wanneer de vriezer niet waterpas staat of de compressor trilt teveel kan dit zorgen voor ongewenste geluiden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
warner roozeboom Geplaatst: 18 januari 2016 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2016 Beste Marvin, Bedankt voor je reactie, de compressor en radiator zitten vast en maken ook geen geluid. De diepvriezer staat waterpas. Het geluid zit echt in het gedeelte van De Nofrost boven in. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 18 januari 2016 Delen Geplaatst: 18 januari 2016 Het kan zijn dat er, door ijsvorming, een verstopping zit waardoor de vrieskast maar lawaai maakt. Ook No-Frost vriezers moeten eigenlijk eens in de zoveel tijd even ontdooit en schoongemaakt worden. Misschien helpt het om de vriezer even helemaal uit te schakelen, te laten ontdooien en goed schoon te maken. Vervolgens de vrieskast de volgende ochtend weer aanzetten en op temperatuur laten komen. Grote kans dat het probleem dan verholpen is. Mocht dit niet het geval zijn, is het verstandig om even contact met Liebherr zelf op te nemen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.