Ga naar inhoud

Whirlpool adp 400 IX start niet op


Kurt Baelen

Aanbevolen berichten

Onze whirlpool werkt opeens niet meer.
Hij start zijn programma maar er gebeurt niks meer verder. ( verder zie je op de indicator de tijd gewoon aflopen van het programma)
Neemt dus water en dan niks meer , nu en dan hoor je een klik waarschijnlijk vanuit het programma , maar er gebeurt niks.Op het einde van de cyclus pompt hij wel het water weg en stopt.
Het water warmt ook niet op.
Iemand enig idee.
Dank voor de moeite
Grts Kurt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit kan diverse oorzaken hebben, zoals een defecte condensator of een verstopping in de slangen. Voordat je aan de slag gaat met reparaties kun je kijken of een grondige schoonmaakbeurt effect heeft. Haal de vaatwasser van het stroom en haal de zijkanten eraf. Vervolgens filters schoonmaken, labyrint goed reinigen en alle slangen checken op vuilophopingen. Daarna kijken of het lukt om een programma op de heetste stand te laten draaien met soda (zonder vaat). Hopelijk helpt dat. Zo niet, dan kunnen we verder kijken naar mogelijk defecte onderdelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

https://photos.google.com/search/_tra_/photo/AF1QipPoiVHW3xd9xb6-X6Vl1562uvbohZ5sEIhy-O1Z?hl=nl

als ik me niet vergis links afvoerpomp en rechts beneden circulatiepomp

Dus als ik stroom steek op de pomp 220v zou
deze moeten draaien

https://photos.google.com/search/_tra_/photo/AF1QipMN_8GySIhHyL_tNFmVdM2UgZtCbW0ywtOiYj7a?hl=nl
veronderstel dat ik deze 2 stroom zetten

wel klote dat ik nergens zie hoe ik die pomp moet losmaken. die spanringen ken ik ook niet
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...