Hilde V. Geplaatst: 8 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2021 Mijn wasmachine MIELE W 830 LW wasautomaat, heb ik nieuw gekocht op 09/03/97, kostprijs 43000 Belgische Frank . Nog maar 2 minieme herstellingen nodig gehad. Dus ze gaat binnen kort 23 jaar mee. Las gemiddelde levensduur 15,1 jaar. Als ?wasverzachter? gebruik ik gewone witte keukenazijn, dus deze voor voeding. Goed hé. Zou Miele mij ooit verrassen met een nieuwe ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 9 februari 2021 Delen Geplaatst: 9 februari 2021 Dat is inderdaad heel erg mooi! De oudere Miele wasmachines zijn oersterk en, bij goed onderhoud, kunnen ze lang meegaan. En misschien leest Miele dit wel en willen ze je verrassen met een mooie nieuwe wasmachine Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.