Ellen Geplaatst: 18 december 2018 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2018 Dag hopelijke helper(s), Ik heb een Bauknecht vaatwasser, oud model, en loop tegen een probleem aan. Hij wast alles mooi schoon en droog e, sproeiarmen zijn schoon en er blijft geen water staan. Maar het probleem is dat als ik hem aanzet hij hapert, telkens start hij en dan na 2 seconde valt die stil en pakt hij het weer op. Ook valt het groene aanlampje telkens uit. Ik weet niet wat ik hiermee moet doen. Ik hoop heel graag dat iemand mij kan helpen. (Heb niet zoveel zin in monteurskosyen en ben zelf relatief handig). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 20 december 2018 Delen Geplaatst: 20 december 2018 Omdat hij alleen problemen vertoont bij de start lijkt het mij een issue met de startrelais. De rest van het programma verloopt wel gewoon goed, zonder haperingen? Je zou het relais even kunnen controleren en eventueel vervangen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.