Esther Geplaatst: 19 februari 2016 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2016 Ik zou graag willen weten op welke wijze ik het scharnier van de deur kan instellen zodat deze beter sluit. (strakker). Groet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 23 februari 2016 Delen Geplaatst: 23 februari 2016 Goedemorgen Esther, Heb je toevallig ook een typenummer voor me? Dan kan ik wat voor je opzoeken. Als je de handleiding hebt liggen dan zou ik die even doornemen, vaak staat dat hier wel in aangegeven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Esther Geplaatst: 23 februari 2016 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2016 Hallo Marvin, het typenummer is: ovg214po1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 24 februari 2016 Delen Geplaatst: 24 februari 2016 Hi Esther, In de handleiding die ik op internet heb gevonden staat stap voor stap de inbouwwijze uitgelegd. In het stukje over het bevestigen van de deur staat niet specifiek iets aangegeven over het strakker afstellen van de deur, maar is wel te op welke wijze de scharnieren worden bevestigd. Misschien heb je hier iets aan! https://www.gebruikershandleiding.com/Pelgrim-OVG-214/preview-handleiding-586531.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.