Ga naar inhoud

Isolatie fornuis aangevreten door muizen


Roel

Aanbevolen berichten

Een muis heeft de isolatie onder ons 90 cm brede Belling fornuis aangevreten. Hierdoor zijn gaten in de aluminium isolatiedeken ontstaan, puilt de witte binnenkant uit en gaat het fornuis geweldig stinken wanneer de oven aanstaat. De witte binnenkant vertoont ook bruine brandvlekken, dus dit lijkt mij behalve de stank ook erg gevaarlijk. Ik heb de leverancier van de oven gebeld om te vragen of er een nieuwe isolatie kan worden aangebracht, deze liet weten dat ik maar beter een nieuwe oven (!) kan kopen. Weet iemand of dit soort isolatiedekens te koop zijn en of ik zelf de isolatie kan vervangen, of moet ik, zoals de leverancier al suggereert, een nieuwe oven kopen door een hongerige muis?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Roel,

Ik heb even voor je gekeken, maar kan zo niet vinden of (en waar) je deze isolatie zelf zou kunnen kopen. Ik denk dat dit normaal gesproken via het merk / de leverancier loopt. Je hebt nu contact gehad met de winkel? Dan zou je nog even kunnen navragen bij Belling zelf wat de beste optie is.

Succes!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Marvin,
Ik heb vorige week iemand van Belling aan de telefoon gekregen. Deze persoon kon mij melden dat het aanvreten van isolatie door muizen niet kan en dat de deken ook niet kan verbranden. Vervolgens heb ik een reparatieverzoek gestuurd aan Belling, met foto's van de verbrande isolatie, maar nog geen reactie mogen ontvangen. Wordt vervolgd, groeten, Roel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...