Pyl Geplaatst: 23 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2013 Onze schuur is niet verwarmd en onze oude vrieskist is kapot gegaan in afgelopen vorst periode. Zijn er vriezers die beter tegen lage temperaturen kunnen?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MJM Kooijman Geplaatst: 10 juli 2013 Delen Geplaatst: 10 juli 2013 Mijn Liebherr (7080 810) koel/vriescombi heeft t jaren ontzettend goed gedaan. Is afgelopen winters zelfs met extreme vorst niet defect gegaan. (terwijl ik enkel glas heb en n vrijstaand schuurtje). Succes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 7 oktober 2014 Delen Geplaatst: 7 oktober 2014 Bij de aankoop van uw vriezer kunt u letten op de zogeheten klimaatklasse van een vriesautomaat. Dit geeft aan tussen welke omgevingstemperaturen een apparaat nog naar behoren functioneert. SN 10-32 graden N 16-32 graden ST 18-38 graden T 18-43 graden SN-ST 10-38 graden SN-T 10-43 graden Zoals u kunt zien wordt eigenlijk afgeraden om een vriezer in een ruimte te plaatsen waar het kouder is dan 10 graden. Toch betekent dit niet dat het onmogelijk is om dit te doen. Wanneer u dit toch wilt doen raad ik een vrieskist aan van een sterk merk zoals Miele of Liebherr. Dit zijn over het algemeen kwaliteitsproducten die goed blijven functioneren. Let er echter wel op dat de fabrikant bij een probleem kan wijzen op de klimaatklasse en daardoor een reparatie niet vergoedt. Met vriendelijke groet, Marvin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
franl Geplaatst: 17 april 2021 Delen Geplaatst: 17 april 2021 we hebben een Liebherr GTS 2223 en een GTP 4726 eentje is 18 en de andere is 20 jaar die staan in een onverwarmde garage waar het soms wel 5 graden vriest, en dat is voor deze kisten geen probleem. ze gaan nog een paar jaar door denk ik Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 19 april 2021 Delen Geplaatst: 19 april 2021 De Liebherr vriezers staan er inderdaad om bekend dat ze goed gedijen in koudere ruimtes. Mooi dat je al zo lang plezier van de vriezers hebt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.