Marieke Eggen Geplaatst: 29 oktober 2019 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2019 Sinds 7 maanden hebben wij bovenstaande droger. Vrijwel vanaf het begin vond ik de was met vlagen gewoon niet droog. Helemaal de functie ?kastdroog? nooit gebruikt, omdat ik de was dan zeker 2x moet laten draaien. De laatste weken duurt het steeds langer voordat de was droog is, als deze al droog wordt. Vanmiddag zat de was er anderhalf uur in, gaf nog 20 minuten aan, poosje later stond de tijd op 2 uur en 10 minuten. Nu 4,5 uur later is de droger nog steeds niet klaar. Afgelopen weekend 2x de was tot 2x toe in de droger gedaan, omdat de was na 1x nog flink vochtig was. Zou dit een probleem kunnen zijn van de sensor en dus garantie, of kunnen er in de droger filters zitten die verstopt zijn oid?? Ik maak na elke droogbeurt de filters schoon Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bennie Geplaatst: 30 oktober 2019 Delen Geplaatst: 30 oktober 2019 Als je het idee hebt dat de wasdroger al vanaf het begin niet helemaal goed droogt, dan raad ik je toch aan contact op te nemen met de verkoper / winkel. Het lijkt mij ook op een defecte droogsensor te wijzen. Waardoor de droger niet precies weet of de was al goed droog is. Gezien je nog garantie hebt kan het geen kwaad om dit probleem bij de winkel neer te leggen waar je de droger hebt gekocht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lampje Geplaatst: 31 oktober 2019 Delen Geplaatst: 31 oktober 2019 In aanvulling op Bennie, kan het naast een defecte sensor ook een slechte verbinding zijn, vanwege het wisselende karakter van de storing, denk ik ook niet aan vervuiling. Ook ik adviseer je garantie te claimen en niet zelf te gaan sleutelen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marieke Eggen Geplaatst: 1 november 2019 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2019 Bedankt voor de reacties ???? Monteur is vanmiddag geweest, heeft foutmeldingen verwijderd en 4 updates geïnstalleerd. Sensoren functioneerden verder goed. Hij denkt dat het nu weer goed is. Dat hoop ik ook!?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 1 november 2019 Delen Geplaatst: 1 november 2019 Top dat het opgelost lijkt te zijn. Hoop ook dat de droger nu naar wens werkt. Houd ons maar op de hoogte Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.