Moniek Geplaatst: 3 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2022 Onze Zanussi ZWF 5140 heeft een storing. Het start/pauze knopje knippert 11 keer rood en dan 2 keer geel. Ik kan nergens vinden wat deze foutcode betekent. Iemand een idee? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 3 maart 2022 Delen Geplaatst: 3 maart 2022 Helaas kan ik ook niet achterhalen wat deze storingscode precies betekent. Blijft de storing na het van het stroom halen van de wasmachine? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moniek Geplaatst: 3 maart 2022 Delen Geplaatst: 3 maart 2022 Ja, ook als ik de stroom er afhaal, even wacht en dan opnieuw probeer, krijg ik dezelfde foutmelding. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 4 maart 2022 Delen Geplaatst: 4 maart 2022 Hmm heel vervelend. Helaas kan ik je geen concrete oplossing bieden. Misschien toch even een monteur naar de wasmachine laten kijken. https://slimster.nl/wasmachine/wasmachine-reparatie/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.