A Geplaatst: 25 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2013 De temperatuur van mijn Haier HF 188 vrieskast welke is uitgerust met een digitaal display is niet te verstellen, althans ik weet niet hoe en de te downloaden handleidingen zijn allemaal modellen met een draaiknop om de temperatuur in te stellen. Schiet natuurlijk niet op bij een model zonder draaiknop. Wie kan mij helpen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Willem Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 ik heb de oude handleiding nog. heb hem opgezocht want ook ik wist het niet meer. zet het in een pdf- file en laat maar weten of het nog van pas komt. dan stuur ik hem op via de mail. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alex Geplaatst: 24 oktober 2013 Delen Geplaatst: 24 oktober 2013 Ik heb ook geen handleiding meer van de haier 188/b. En wil de temperatuur wijzigen. Graag hoor ik of iemand dit weet. Is digitale bediening! Idd geen draaiknop Groet Alex Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marcel Geplaatst: 15 augustus 2014 Delen Geplaatst: 15 augustus 2014 Ben al een tijd op zoek naar de handleiding van de vrieskast Haier 188 met een digitaal display die geen draaiknop heeft om de temperatuur in te stellen mijn moeder weet het niet meer en de handleiding die erbij zit is een verkeerde wie kan mij wel een juiste handleiding mailen zag op dit forum dat er toch nog iemand de juiste handleiding heeft het gaat vooral om het instellen van de temperatuur.alvast dank voor de eventuele hulp. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.