Ga naar inhoud

Siemens condensdroger.


J. Hidding

Aanbevolen berichten

Toen onze droger aan stond en bijna klaar was, hoorden we een harde knal. We zijn toen gaan kijken, en toen bleek dat de droger uit was en dat de stop gesprongen was. Nadat we de stop hersteld hadden, wilde ik de droger weer aan zetten. Op het moment dat ik de trekschakelaar om zette, kwam er weer een harde knal uit de droger en was de stop weer gesprongen. Voor mijn gevoel kwam de knal op de plaats waar het netsnoer de droger ingaat.
Heeft iemand hier ervaring mee of heeft een idee wat de oorzaak kan zijn. Ik heb de droger open gemaakt, maar kon niks vreemds ontdekken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het probleem dan in de stekker / het snoer zit. Misschien draadbreuk. In dat geval kun je het best het hele netsnoer, inclusief stekker, vervangen om deze kortsluiting te verhelpen.

Kan ook zijn dat de pomp kortsluiting maakt door vuil- en stofophoping. Je kunt de droger open maken en stofvrij maken. Ook de filters checken en schoonmaken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...