Albert Geplaatst: 21 december 2019 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2019 Hallo Forum leden, Mijn naam is Albert en wij zijn in het bezit van een indesit warmtepompdroger type edpa 745 a eco eu Hiervan was de snaar van geknapt. deze met enige moeite vervangen. Is er zit nl geen beweegbare spanrol op. Na het vervangen bleek dat na een kleine minuut alle lampjes gingen knipperen. Thermostaat boven deur vervangen, lampjes knipperen niet meer maar wordt nu ook niet warm. Heeft deze droger nog een tweede thermostaat en of een thermische beveiliging, of wat zou er nog kapot kunnen zijn? Ik hoor graag jullie reacties Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Albert Geplaatst: 31 december 2019 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2019 is er niemand mij kan helpen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 3 januari 2020 Delen Geplaatst: 3 januari 2020 Het zou kunnen liggen aan een defecte module (printplaat). Deze kun je even controleren op losse verbindingen. Indien nodig deze verbindingen solderen of de printplaat vervangen. Raad je met dit soort problemen toch aan om een monteur langs te laten komen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Albert Geplaatst: 7 januari 2020 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2020 Vandaag een monteur geweest en deze gaf aan dat het een defecte compressor zou zijn. vervangen solderen etc zou al gauw 350 euro zijn dat is helaas iets te veel om te repareren iemand misschien een idee? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 17 januari 2020 Delen Geplaatst: 17 januari 2020 Beste oplossing lijkt mij dan een nieuwe droger aanschaffen. Voor dat bedrag kun je een prima droger halen, die vaak nog energiezuiniger is dan dit model ook. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.