annet Geplaatst: 5 mei 2020 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2020 Ik heb sinds anderhalf jaar een warmtepomp wasdroger de WT45H281NL maar de laatste tijd geeft hij gen end symbool wel een piep maar ook de pauze knop werkt niet kan iemand mij raad geven hoe of wat zodat het weer werkt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 7 mei 2020 Delen Geplaatst: 7 mei 2020 Verder werkt de wasdroger wel naar behoren? Als in het programma wordt goed afgemaakt en de was komt droog uit de trommel? Dan denk ik dat het een slechte verbinding is op de printplaat (elektronische aansturing van het display). Je zou deze los kunnen halen om te controleren. Eventueel kun je een monteur inschakelen om dit te laten doen. Zie: https://slimster.nl/wasdrogers/wasdroger-reparatie/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
annet Geplaatst: 8 mei 2020 Auteur Delen Geplaatst: 8 mei 2020 Ja verder werkt hij uitstekend droog en de gewone tijd piept als het programma af gelopen is maar geeft dan weer de minuten aan die het programma duurt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lampje Geplaatst: 27 mei 2020 Delen Geplaatst: 27 mei 2020 Annet, Is het zo dat de machine weer terugkeert in de beginstand? En als hij dit doet gaat het display dan even op zwart? Dan verdenkt ik het kleine voeding IC met de 7 pootjes op de printkaart Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
annet Geplaatst: 27 mei 2020 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2020 Ja dat klopt hij geeft dan weer de begin tijd aan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lampje Geplaatst: 1 juni 2020 Delen Geplaatst: 1 juni 2020 Ik zie hier geen kans om een plaatje te plaatsen, stel je vraag eens op het diyreparatie.nl Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 2 juni 2020 Delen Geplaatst: 2 juni 2020 Je kunt een afbeelding toevoegen door de URL van de afbeelding tussen [ img ] [ /img ] te plaatsen. Uiteraard dan zonder de spaties tussen img en de haakjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lampje Geplaatst: 6 juni 2020 Delen Geplaatst: 6 juni 2020 Ja Marvin, maar dan moet ik mijn foto's op de cloud zetten en dat wil ik niet. Het zou beter zijn als je hier een foto zou kunnen uploaden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.