Maël Geplaatst: 3 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2021 Hoi, mijn AEG T76785NIH warmtepomp droger maakt sinds kort een knarsend geluid wanneer de trommel draait. Ik heb hem uit elkaar gehaald maar het enige wat ik kon zien was een hoop stof, voor de rest heb ik niets aangeraakt, alleen de panelen los om te inspecteren en het stof weg te halen. Er lijkt echter niets tussen de wieltjes te zitten. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 4 januari 2021 Delen Geplaatst: 4 januari 2021 Een veelvoorkomende oorzaak is inderdaad stofophoping in het filter. Dus belangrijk om de filters goed schoon te houden. Probeer de trommel eens met de hand rond te draaien als je de droger uit elkaar hebt gehaald. Hoor je het knarsende geluid dan ook? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lampje Geplaatst: 5 januari 2021 Delen Geplaatst: 5 januari 2021 Als er wat knarst, dan is de eerste verdenking naar de afdichtingsrand en de rand van de trommel. Daar kan wat tussen zijn gekropen zoals een munt of een schroef. Ook BH beugels die door de trommel steken kunnen veel herrie maken. En natuurlijk kunnen ook de lagers van de trommelwielen stuk zijn. Borescopes voor mobiele telefoons en tablets Schroef vinden met Borescoop Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.