Luigi Marchesini Geplaatst: 15 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2021 Hallo,de aandrijfriem/snaar van mijn zanussi Lindo100 droger was beschadigd dus heb ik een nieuw geplaatst. Maar deze hangt te los en het is duidelijk dezelfde riem als de versleten. Nu heb ik ergens gelezen dat het aan de viltring ligt. Kan dit? En kan daardoor ook de vorige riem stuk zijn gegaan? Ik wil de hele trommel er niet af gaan halen als ik niet zeker ben dat dit ook wel degelijk het probleem is.. Alvast bedankt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lampje Geplaatst: 16 januari 2021 Delen Geplaatst: 16 januari 2021 Allereerst graag de PN code van de machine dan kan ik meekijken in de documentatie. Een viltring kan oorzaak zijn als hij los is en tussen de trommel vastzit dubbel. Maar dat een riem te lang is? Heb je hem goed om de spanner gelegd? Maak daar eens een foto van. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Luigi Marchesini Geplaatst: 16 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2021 @Lampje, inderdaad. Dom beginnersfoutje, maar lag dus verkeerd op de spanrol. Had het vanmorgen ineens door en aangepast. Werkt perfect nu! Toch bedankt!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lampje Geplaatst: 16 januari 2021 Delen Geplaatst: 16 januari 2021 Soms kan het simpel zijn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.