H Stoffer Geplaatst: 21 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2021 Hallo, we hebben een Whirlpool 6 sense type Green 850, 857500812020 wasdroger. deze droger droogt het wasgoed niet goed, de was blijft vochtig. Alles schoongemaakt, zijpanelen verwijdert daar alles ook schoongemaakt en opzoek gegaan naar een sensor! Er zou een NTC sensor en/of een vochtsensor in moeten zitten, deze zijn voor mij niet te vinden (wil ze evt. schoonmaken of vervangen). zou u mij kunnen vertellen waar ze zitten of zou u kunnen zeggen wat het probleem is. Gr. Harnold Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lampje Geplaatst: 25 januari 2021 Delen Geplaatst: 25 januari 2021 De NTC sensor zit in de bovenkast van het ventilator huis. maar dat zal niet het probleem zijn. Achter het filter in de deuropening zit aan de binnenkant twee metalen strips. Haal deze eens los maak de ruimte stof vrij en sop de strippen ruim met azijn zodat de onzichtbare isolerende laag van wasverzachter en/of zeepresten verdwijnt. Maak ook de contacten van de aansluitingen goed schoon en gebruik contactspray. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
H Stoffer Geplaatst: 1 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2021 Top, dit was het probleem Dank voor uw reactie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lampje Geplaatst: 1 februari 2021 Delen Geplaatst: 1 februari 2021 Mooi om te horen, want ook ik wordt daar blij van. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Paul Geplaatst: 29 augustus 2021 Delen Geplaatst: 29 augustus 2021 al geruime tijd stinkt mijn droger, oorzaak gevonden dit is een zogenaamd raam filter achter het stoffilter, maar dit zit dicht van het stof hoe is dit te vervangen ? zie wel dat er bij europarts een dergelijk filter te koop is en waarbij vermeld is dat deze ook geschikt is voor deze droger Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lampje Geplaatst: 5 september 2021 Delen Geplaatst: 5 september 2021 Graag aparte draad opstarten met de gegevens Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marco Geplaatst: 7 januari 2022 Delen Geplaatst: 7 januari 2022 Goedemorgen, ik heb hetzelfde type droger en ook dezelfde problemen. Ik lees dat er 2 metalen vochtsensors moeten zijn. Ik heb er helaas maar 1 zetten en ook geen aansluiten voor een 2e ernaast. Hoort dit? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.