Jaap stoop Geplaatst: 21 oktober 2021 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2021 Ik heb een AEG condensdroger 8000serie. Hij doet er steeds langer over om de was te drogen. Weet iemand hoe dat komt en hoe ik het kan verhelpen? Groet Jaap. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 22 oktober 2021 Delen Geplaatst: 22 oktober 2021 Heb je de wasdroger onlangs een goede schoonmaakbeurt gegeven? Het kan zijn dat de ventilatie-opening en de filters geblokkeerd worden door stof. Even alles controleren en goed schoonmaken kan al een wereld van verschil maken. Mocht dit geen verbetering bieden, dan zou het een defect verwarmingselement kunnen zijn. De droger warmt minder goed op, waardoor het langer duurt voordat de was droog is. In dat geval raad ik aan om een monteur naar de wasdroger te laten kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.