KVD Geplaatst: 23 augustus 2016 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2016 Dag, Van mijn Liebherr (GP1366) vriezer, lijkt de temperatuursensor niet te werken. De compressor blijft lopen, terwijl de temperatuur op '0' blijft staan. De printplaat vervangen heeft het probleem niet verholpen. Nu is mijn vraag waar zit de sensor ergens? Ik zie deze wel achter de printplaat verdwijnen, maar kan niet achterhalen waar die heen loopt. Ik hoop dat iemand mij kan helpen, Gr. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 24 augustus 2016 Delen Geplaatst: 24 augustus 2016 Goedemorgen, Hoe zit het met de daadwerkelijke temperatuur van de vriezer. Vriest hij zonder problemen en blijven de producten goed? Of wordt het binnenin de vriezer ook warmer? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.