Nienhuis Geplaatst: 2 oktober 2016 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2016 Mijn diepvries piept. onregelmatig, maar steeds meer. Het gaat om een Asko diepvries. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 3 oktober 2016 Delen Geplaatst: 3 oktober 2016 Heb je toevallig ook een typenummer van de diepvries? Als het alarm van de vriezer piept, dan is dit doorgaans een teken dat de temperatuur in de vriezer te hoog wordt. Je kunt de temperatuur controleren met een thermometer om te zien of de vriezer echt problemen heeft met het behouden van een constante temperatuur. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geran Rooijackers Geplaatst: 22 oktober 2016 Delen Geplaatst: 22 oktober 2016 Mijn diepvries piep ook, maar de temperatuur blijft wisselen ook nadat ik hem op -18 gaden celsius heb gezet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 24 oktober 2016 Delen Geplaatst: 24 oktober 2016 Hi Geran, Wordt de temperatuur van de diepvries dan ook echt te warm? Of blijft het wel rond die -18 ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lotsan1 Geplaatst: 25 januari 2019 Delen Geplaatst: 25 januari 2019 Mijn ASKO diepvriezer piept wie kan mij de oorzaak hiervan verklaren. type nummer F2583NF geplaatst 24-01-2019 v.d.Sanden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.