Ga naar inhoud

Rechtsdraaiende deur


banaan

Aanbevolen berichten

Op de site staat bij rechtsdraaiende deuren het volgende:
Op deze overzichtspagina van Slimster.nl vindt u alle wasautomaten met rechtsdraaiende deuren. De scharnieren zitten bij deze deuren aan de rechterkant, waardoor u de wasmachines aan de rechterkant open kunt maken. Dit lijk mij volslagen onzin. Als de scharnieren rechts zitten, moet je de machine juist aan de linkerkant open maken of zie ik dit verkeerd? Graag een reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

Het is inderdaad een verwarrende zin. Moest hem zelf ook even 2x lezen, maar volgens mij klopt hij wel.

Wanneer de scharnieren aan de rechterkant van de wasmachine zitten (vanaf uw eigen oogpunt), maakt u hem open aan de rechterkant (vanaf het oogpunt van de wasmachine). Voor uw eigen oogpunt is dit dan wel de linkerkant.

Maar op deze manier is de zin wel erg verwarrend, het best is om de zin consequent te laten zijn qua oogpunt. Ik zal de zin even aanpassen, zodat het duidelijker is. Want als u voor de wasmachine staat en de scharnieren zitten rechts, dan opent u hem aan de voor u linkerkant en draait de deur open naar rechts toe.

Groeten,
Marvin
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...