Wenzel Geplaatst: 13 juni 2017 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2017 Ik heb een probleem met onze vijf jaar oude Exquisit GTE155 vrieskist. Het probleem is dat de groene indicatie lampje niet meer brand. Het groene lamp moet altijd branden, zo is te zien dat de vriezer in bedrijf is. Overige lampjes branden wel (indien nodig) en de vrieskist werkt verder naar behoren. Deze type vrieskist GTE155 heeft een ovale schakelpaneel met 3 Indicatielampjes (groen, oranje en rood) en de temperatuurregelaar. Weet iemand wat voor een lamp er inzit en hoe kan ik hem vervangen? De fabrikant/importeur biedt mij een lamp aan voor ?16,16 (incl. verzendkosten) maar wil niet zeggen hoe ik de lampje kan vervangen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rob Geplaatst: 17 augustus 2020 Delen Geplaatst: 17 augustus 2020 Bij mij brand het controle lampje niet ,denk kapot , voor de rest doet hij het goed,maar hoe kom ik aan het lampje ,Groen . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 19 augustus 2020 Delen Geplaatst: 19 augustus 2020 Ik weet niet of er eenvoudig online een lampje te bestellen is voor dit model. Je kunt denk ik het best even contact opnemen met de leverancier van Exquisit zelf. Zie: https://www.domest.nl/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.