Nancy Geplaatst: 26 juli 2017 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2017 Op het display van onze diepvries knippert sinds 2 dagen een rood lampje met een uitroepteken. Ook de temperatuuraanduiding '-20' knippert. De diepvries koelt nog gewoon zoals eerst. Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 26 juli 2017 Delen Geplaatst: 26 juli 2017 Rood lampje met uitroepteken duidt er meestal op dat de temperatuur in de vriezer te warm is geworden. Zijn alle producten nog goed bevroren? Je zou met behulp van een thermometer kunnen checken wat de daadwerkelijke temperatuur is in de vriesruimte. Als de temperatuur goed is, dan denk ik dat alleen de display wat kuren vertoont en de bedrading even gecontroleerd moet worden. Is de temperatuur niet goed, dan kan het erop wijzen dat de thermostaat defect is en vervangen moet worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nancy Geplaatst: 26 juli 2017 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2017 Bedankt voor je snelle reactie. De temperatuur in de vriezer is goed. Dan zullen we op zoek moeten naar iemand die verstand heeft van electronica. Ik dacht misschien is er een optie om de vriezer te 'resetten'. Ik lees op andere plekken dat er veel mensen hetzelfde probleem hebben met deze vriezer. Is er nog iemand die het heeft opgelost? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 26 juli 2017 Delen Geplaatst: 26 juli 2017 De meeste vriezers zijn inderdaad te resetten door een bepaalde knop-combinatie in te drukken, of beschikken over een resetknop. Hoe dit bij dit BEKO model precies zit durf ik echter niet te zeggen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marcel Geplaatst: 5 augustus 2017 Delen Geplaatst: 5 augustus 2017 Beko FN126420O p het display van onze diepvries knippert sinds 1 dagen een rood lampje met een uitroepteken. Ook de temperatuuraanduiding '-20' knippert. weet iemand wat het kan zijn. Diepvries net 4 jaar oud. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Beko!12 Geplaatst: 30 oktober 2019 Delen Geplaatst: 30 oktober 2019 Eenvoudig op te lossen bij een Beko vriezer. Druk de aan/uit knop tegelijk in met het belletjes teken voor een aantal seconden. Display reset. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arjan Geplaatst: 19 januari 2020 Delen Geplaatst: 19 januari 2020 Waar vind ik de belletjes?? Ik heb display met 4 knoppen, maar zie geen belletjes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Paswoord1 Geplaatst: 4 mei 2020 Delen Geplaatst: 4 mei 2020 Ik heb het ook. Uitroepteken en -20. Wat hebben jullie gedaan om het op te lossen? Gr Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Froukje Geplaatst: 6 mei 2020 Delen Geplaatst: 6 mei 2020 Ik had het ook. Opgelost door de aan uit knop (meest links) en de bel knop (meest rechts) tegelijk in te drukken. Er verschijnt dan eerst p5 in het paneel. Dan gewoon afwachten en hij komt vanzelf weer in de voorheen ingestelde stand. De storingsmelding is verdwenen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cindy Geplaatst: 28 juni 2020 Delen Geplaatst: 28 juni 2020 Ik heb hetz[img][/img]elfde. Alleen bij mij is de temperatuur ook gedaald. Ik had de stekker eruit gehaald en daarna was het weg. Wanneer ik de temperatuur wilde aanpassen kwam het terug. Ik heb geen aan/uit knop. Wel vier knoppen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Merv Geplaatst: 9 september 2022 Delen Geplaatst: 9 september 2022 Ook bij ons knippert een rood lampje. Na het resetten hoor je de motor even draaien en binnen een paar tellen stopt dat. De diepvries koelt ook niet meer. Wat kan het probleem zijn? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.