Ian Geplaatst: 26 juli 2017 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2017 Hallo Misschien een rare vraag Maar in een vrieskist (liebherr comfort oudje) Tot hoe hoog zit daar de condensor? Wil namelijk de deur inclusief "kozijn" eraf zagen Maar wil geen leidingwerk doorzagen Mvg ian Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 28 juli 2017 Delen Geplaatst: 28 juli 2017 Hi Ian, Mag ik vragen waarom je de deur eraf wilt zagen? Wat betreft je vraag, daar durf ik je zo geen antwoord op te geven, aangezien ik deze vraag nog nooit heb gehad Wellicht kan iemand anders die dit leest je verder helpen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ian Geplaatst: 28 juli 2017 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2017 Hallo Marvin, Bedankt voor je reaktie Wil hier een klein koelcelletje van maken op 6 graden En met het "kozijn" wat er dan afzaagd word heb ik een goedkope deur Dit is allemaal gelukt inmiddels Het begon ongeveer 5 cm onder de rand Nu alleen nog een koelkast thermostaat op de kop tikken Mvg ian Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.