loekie Geplaatst: 23 september 2017 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2017 Dag, Groot probleem mijn 461 liter vrieskist liebherr premium gtp 4726 gaat niet meer aan of uit en alle knoppen doen het niet meer, zolangzamerhand ontdooit de hele voorraad. Bij storingen is niets te vinden over zo'n storing wie kan mij adviseren wat te doen!!!! alvast bedankt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 25 september 2017 Delen Geplaatst: 25 september 2017 Doet de vrieskist het inmiddels weer naar behoren? Wat deze storing heeft veroorzaakt durf ik niet te zeggen. Wellicht ijsvorming rondom het elektrisch circuit. Goed moment om de vriezer even compleet te laten ontdooien en schoon te maken. Daarna een nachtje uit laten staan en de volgende ochtend weer inschakelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
loekie Geplaatst: 25 september 2017 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2017 Bedankt, hij is al volledig ontdooit , ik ga het proberen hem weer aan het werk te krijgen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 25 september 2017 Delen Geplaatst: 25 september 2017 Even goed reinigen en ook het afvoergaatje voor dooiwater hierbij controleren. Rest van de dag van het stroom laten en morgen weer inschakelen en even de tijd gunnen om op temperatuur te komen. Mocht hij morgen helemaal niet inschakelen en nog steeds niks doen, dan kun je het best een expert / monteur laten komen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.