Ga naar inhoud

Diepvries inbouw whirlpool geen stroom


Daniel

Aanbevolen berichten

Mijn whirlpool inbouw diepvries was ineens helemaal ontdooid geen waarschuw of iets geweest. Normaal gaan het piepen als de deur al te lang open is. Alleen syperfrost werkte ik heb de thermostaat vervangen maar nu werkt me hele diepvries niet meer geen stroom geen geluid licht niks. Ook al andere stopcontacten geprobeerd. Ook geen stop doorgeslagen. Toen ook nog even de oude thermostaat er weer op aangesloten maar ook op die geen leven in me diepvries. Wat kan het zijn?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt wel alsof de voeding van de vriezer kapot is. Hij werkt dus in geen enkel stopcontact? Mijn eerste gedachte is dat de vriezer compleet de geest heeft gegeven en dit niet eenvoudig te verhelpen valt. Je kunt er een monteur naar laten kijken, maar als de vriezer al oud is.. kan het misschien voordeliger zijn om een nieuwe aan te schaffen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan een defecte startrelais zijn, maar ook een ander probleem met de elektrische printplaat. Het gekke is dat hij dus echt helemaal niks doet... er gaan ook geen licht branden als de stekker erin zit.. ik durf zo van afstand geen concrete uitspraken te doen. Denk dat je er toch goed aan doet om iemand langs te laten komen om de vriezer te controleren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...