Liesbet Geplaatst: 15 januari 2018 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2018 Onze diepvriezer doet het niet meer. Ik ken niets van deze dingen, kunnen jullie mij helpen uit te zoeken wat er stuk is? Dit is wat ik weet: De lichtjes van het apparaat branden nog. De compressor voelt halfwarm aan. Om de 3 minuten maakt hij een raar geluid, hier te beluisteren: https://www.youtube.com/watch?v=4Qjl7dZc7SQ&feature=youtu.be Dank voor de hulp!! Liesbet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 16 januari 2018 Delen Geplaatst: 16 januari 2018 Hoi Liesbet, De kans bestaat dat dit wordt veroorzaakt door een defecte thermostaat. Dit kun je controleren door de thermostaat door te verbinden. Dit betekent dat je hem loshaalt en de twee draden (vaak bruin en zwart) met elkaar verbind. Als de compressor nu aanslaat en continu blijft draaien, dan is dit een teken dat de thermostaat vervangen moet worden. Meestal bevindt deze zich achter de temperatuurknop of binnenverlichting. Aangezien je zelf al aangeeft weinig verstand van vriezers te hebben, is het misschien beter om iemand naar de vriezer te laten kijken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.