J.Bos Geplaatst: 18 juni 2015 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2015 waar sluit ik de beide (gekoppelde) geelgroene aardekabels aan die bij de circulatiepomp horen? Whirlpool ADG 9500 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 22 juni 2015 Delen Geplaatst: 22 juni 2015 Ik heb uw vraag enkele dagen geleden neergelegd bij Whirlpool, maar heb net de volgende reactie ontvangen: Bedankt voor uw e-mail. In antwoord op uw vraag kan ik aangeven dat wij geen technische informatie verstrekken aan particulieren. De mogelijkheid dat deze verkeerd wordt geïnterpreteerd kan nare gevolgen hebben. Om alle discussies hierover te vermijden is ons beleid daarin heel strikt en wordt ook als zodanig uitgevoerd door onze medewerkers. Wij vertrouwen erop dat u ons standpunt daarin begrijpt. Een antwoord moet ik u dus helaas verschuldigd blijven. Misschien dat u zelf contact op kunt nemen met de klantenservice van Whirlpool, hopelijk willen ze u dan wel van dienst zijn! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.