vbreemen Geplaatst: 16 mei 2018 Auteur Delen Geplaatst: 16 mei 2018 Mijn Liebherr EK2450-20F koelkast slaat niet af en blijkft koelen tot onder nul. Ik heb de sensor uitgebouwd en doorgemeten, is een 4.7KOhm NTC. Is bij kamertemperatuur ongeveer 4.7K, onder de koude kraan stijgt de weerstand tot ongeveer 6K, onder de warme kraan daalt de weerstand tot ongeveer 2K. Lijkt me goed, behalve dat ik nergens kan vinden wat het normale meetbereik van zo'n sensor is. Weet iemand dat? Artikelnummers zijn LEONI VDE-Reg Nr 7572 03/08, 028301299714, oude nummers #5015407, #8362934. Als die sensor goed is, wat ik denk, wat kan er nog meer mis zijn? groet, Maarten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Peter Geplaatst: 29 oktober 2020 Delen Geplaatst: 29 oktober 2020 Heb hetzelfde probleem met Mieke stopt niet met koelen. Ook hier veranderd de weerstand op de voeler. Was van plan een nieuwe te bestellen maar nu twijfel ik. Iemand die dit probleem herkent en een oplossing heeft ? Alvast bedankt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.