Janneke Geplaatst: 23 mei 2018 Auteur Delen Geplaatst: 23 mei 2018 Hoi, Mijn Atag inbouw vrieskast (type KS1088C) van 10 jaar oud vriest niet meer. Hij (de processor?) doet het nog wel, maar hij koelt niet meer. De processor voelt warm aan. Ik zie geen lekkende koelvloeistof of andere 'gekke' dingen. Iemand een idee hoe ik (liefst zonder dure monteur) kan checken of hij gerepareerd kan worden of dat ik nieuwe moet bestellen? Hoor het graag! Janneke Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 25 mei 2018 Delen Geplaatst: 25 mei 2018 De compressor draait dus nog wel? Aangezien deze warm wordt. Vaak worden problemen dan veroorzaakt door een defecte thermostaat. Dit kun je zelf controleren door de thermostaat door te verbinden. Je haalt de thermostaat los en verbind de twee draden (vaak bruin en zwart) met elkaar. Als het dan wel weer koud wordt in de vriezer is het een teken dat de thermostaat vervangen moet worden. Meestal bevindt de thermostaat zich achter het display / draaiknop of de binnenverlichting. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.