Ga naar inhoud

Atag vrieskast vriest niet meer


Janneke

Aanbevolen berichten

Hoi,
Mijn Atag inbouw vrieskast (type KS1088C) van 10 jaar oud vriest niet meer. Hij (de processor?) doet het nog wel, maar hij koelt niet meer. De processor voelt warm aan. Ik zie geen lekkende koelvloeistof of andere 'gekke' dingen. Iemand een idee hoe ik (liefst zonder dure monteur) kan checken of hij gerepareerd kan worden of dat ik nieuwe moet bestellen?

Hoor het graag!
Janneke
Link naar reactie
Delen op andere sites

De compressor draait dus nog wel? Aangezien deze warm wordt. Vaak worden problemen dan veroorzaakt door een defecte thermostaat. Dit kun je zelf controleren door de thermostaat door te verbinden. Je haalt de thermostaat los en verbind de twee draden (vaak bruin en zwart) met elkaar. Als het dan wel weer koud wordt in de vriezer is het een teken dat de thermostaat vervangen moet worden.

Meestal bevindt de thermostaat zich achter het display / draaiknop of de binnenverlichting.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...